Turn off the f*****g computer!

 

internet_addict.jpg

Πήγα για καφέ, πήγα για μάθημα και εργαστήριο, ξαναπήγα για καφέ!!! Τέλεια μέρα και σήμερα, και πόσο γουστάρω τον Απρίλη!!!;;! Πάρα πολύ!!! Ο μάης ήταν πάντα από τους χειρότερους μήνες, μιας και πάντα ήταν ο μήνας που άρχιζαν οι εξετάσεις και οι εξεταστικές.. Αλλά είμαστε ακόμα στον Απρίλη, και μπήκε πολύ δυναμικά, και είμαι χαρούμενος!!! Σκέφτομαι πως σε ένα μήνα θα πάω Ιταλία, και χαίρομαι κι άλλο.. Με αγχώνει (τι έκπληξη..) το οικονομικό βέβαια, γιατί μόλις χθες έμαθα πως τα λεφτά της υποτροφίας θα μπουν 9 του Μάη, και αυτό σημαίνει πως δεν θα έχω δεκάρα για το ταξίδι!!! Δεν πειράζει, θα το παίξω παιδί του μπαμπά (στον μπαμπά μου) για να μου δώσει την 300άρα να κάνω τη δουλειά μου.. Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο..! Στην τελική, θα του τα δώσω πίσω μόλις πάρω την υποτροφία!

Πέρα από την Ιταλία, άρχισα χθες το βράδυ να σκέφτομαι και την Ισπανία (ναι, πάλι, ποτέ δεν είναι αρκετά τα όνειρα!!), και με πιάνει το γνώριμο συναίσθημα: «Λες να κάτσει καμιά στραβή και να μην πάω;» και να κάνω μαύρες σκέψεις.. Αλλά όλα θα πάνε καλά, πρέπει να πάνε καλά!!! Θα είμαι στην Ισπανία, θα συγκατοικώ με την κοντή σε ένα τριαράκι, θα έχουμε το αμαξάκι μας, τη δουλίτσα μας.. Μια χαρά!!! Θα πιάσει ο καθένας το γκομενάκι του, ως απίστευτοι γκρίκ λάβερς και οι δύο, και θα ξυπνάμε μέσα στο βράδυ για νερό, και θα γίνεται ο ακόλουθος διάλογος:
-Τι λέει ο Πέδρο;
-Κοιμάται.. Πω πω, δεν τον αντέχω άλλο ρε γαμώτο, δεν κάνει τίποτα όλη μέρα και μου σπάει τα νεύρα!!! Εσύ; Τι λέει με την Μαριμάρ;
-Γάμησέ τα.. Δεν έχει θυληκότητα ρε, δεν είναι για ‘μένα!!
Και τα πρωινά θα την ξυπνάω (γιατί θα αγχώνομαι μην αργήσουμε), και θα πίνουμε εσπρεσσάκι για να ξεκινήσει η μέρα, θα κάνουμε μαζί το πρωινό τσιγάρο και θα φέυγει ο καθένας για τη δουλειά του.. Και όταν φτάνουμε θα μιλάμε με όλους ισπανικά, άπταιστα ισπανικά, και όλοι θα μένουν μαλάκες όταν ακούνε ότι είμαστε γκρέκος!!! Και τα Σαββατοκύριακα θα παίρνουμε το αμάξι και θα πηγαίνουμε Σεβίλλη, Γρανάδα, Χαέν και άλλες νότιες και ερωτικές πόλεις για να συγκινήσουμε νότιους και ερωτικούς ντόπιους (κατά προτίμηση θυληκές αιθέριες υπάρξεις με κινηματογραφική θυληκότητα που θα ακούνε το όνομα Γουαδελούπη και όταν τους λέω πως είμαι έλληνας θα πέφτουν στα γόνατα – βάλτε ότι θέλετα στο νου σας)… Υπομονή 6 μήνες!!! 5,5 μήνες για την ακρίβεια!!!

Έβγαλα και άλλα συμπεράσματα για τους ανθρώπους σήμερα!! Αλλά δε θα αναλύσω, θα πω μόνο μία φράση που αντικατοπτρίζει το απόσταγμα των (μεγαλειωδών πάντα) σκέψεων που έκανα: «Η λογική είναι η πιο καλά μοιρασμένη ιδιότητα στον κόσμο. Όλοι νομίζουν πως έχουν αρκετή και κανείς δεν νομίζει πως έχει ανάγκη περισσότερη». Δεν θα εμβαθύνω άλλο, δε θέλω να βαρύνω το ταξιδιάρικο κλίμα που με τόσο κόπο διαμόρφωσα.

Εδώ είναι ο επίλογος, όπου θα δικαιολογήσω τον τίτλο.
Μία ενημέρωση για τους αναγνώστες. Όταν πέρασα στην πόλη μου έπαθα κατάθλιψη, γιατί ήθελα να μείνω μόνος μου. Με τα πολλά, μετά από 2 χρόνια, φτιάξαμε μία γκαρσονιερούλα στη θέση του γκαράζ, για να έχω την ψευδαίσθηση πως μένω μόνος μου, ενώ στην ουσία μένω κάτω από το οικογενειακό μου. Στο σπίτι μου, παρόλο που έχω υπολογιστή, δεν έχω ίντερνετ, ενώ στο οικογενειακό, ο αδερφός μου έχει ίντερνετ.
Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες έδωσα το σπίτι μου στον αδερφό μου (και μένω εγώ στο δωμάτιό του) γιατί τον έχει επισκεφτεί η κοπέλα του, και του κάνω την καλή για είναι πιο άνετα τα παιδιά. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι τεράστιο!!! Είμαι σε ένα δωμάτιο με ίντερνετ, και η έλξη που μου ασκεί είναι απίστευτη!!! Πρέπει να κάτσω να διαβάσω κι εγώ κάθομαι με τις ώρες και διαβάζω μπλογκς και ψάχνω στο ίντερνετ!!! Πρέπει να βρω τη δύναμη να κλείσω τον υπολογιστή!!! Αλλά απαιτεί τόση δύναμη χαρακτήρα που ειλικρινά δεν πιστεύω πως έχω.. Έχω παγιδευτεί!!!! Χρειάζομαι το ίντερνετ για κάτι μεταφραστικά πράγματα που θέλω, και αντί να κάνω τη δουλειά μου, κάθομαι και αυξάνω τις επισκέψεις στα μπλογκς σας!!!! Χρειάζομαι βοήθεια ειδικού, είναι διαπιστωμένο πλέον!!! Αν μπορείτε να με κάνετε μπλοκ, να μην μπαίνω δηλαδή στα μπλογκ σας, θα το εκτιμούσα ιδιαιτέρως!!! Ή βρείτε μου μία λύση!!! Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που ανακάλυψα το ταλέντο μου στο γράψιμο!! Τώρα το μόνο που κάνω είναι να καλλιεργώ αυτό το λογοτεχνικό μου ταλέντο (ασχολίαστο να πάει σας παρακαλώ αυτό το τελευταίο), αντί να γεμίζω το τεραστίων διαστάσεων μυαλό μου με γνώσεις πάνω σε μεθόδους βελτίωσης των θερμικών επιδόσεων των κτιρίων!!! Πρέπει να διαβάσω για αυτές τις μεθόδους!!! Κι εγώ διαβάζω για το πως περνάνε οι μέρες κάποιων ανθρώπων που ουσιαστικά δεν ξέρω! Είμαι σοβαρά γιατρέ;;; So, someone please turn off this fucking computer ’cause it’s drugging me down..!!!

Αυτά είχα να πω και για σήμερα!!! Αλλά, αναλογιζόμενοι την τελευταία παράγραφο, μπορείτε να καταλάβετε πως θα κάθομαι όλη μέρα και θα διαβάζω ότι μπλογκ βρεθεί στο δρόμο μου! 😉 Ας είναι.. Η διάθεση παραμένει ακμαία, αυτό είναι θετικό.. Κλείνω εδώ, πρέπει να διαβάσω 52 ακόμα σελίδες στα αγγλικά που έπρεπε να είχαν διαβαστεί 1,5 εβδομάδα τώρα.. Θα πετάξω κάτι σημάδια πάλι από το άγχος μου.. Θα βρεθώ με τον υπεύθυνο καθηγητή αύριο και τι θα του πω;;;; «Συγνώμη, αποφάσισα να αλλάξω κατεύθυνση στην διπλωματική.. Το θέμα των μπλογκ με συγκινεί περισσότερο από τον τομέα σας..»/»Συγνώμη, αλλά αυτά που μου δώσατε δε λέω, καλά ήταν.. Αλλά δε συγκρίνονται με το Top Post της 29 του Μάρτη»! Χριστέ μου! Λοιπόν, κλείνω εδώ να στρωθώ λιγάκι!!! Γύρω στις 12 το βράδυ θα ενημερώσω με ένα σχόλιο σε αυτό το ποστ σε ποιο στάδιο βρίσκομαι!!! Να ‘στε καλά, να περάσετε ένα όμορφο βράδυ!!! Α ρε και να ε’ιχα χρόνο για καμιά ρακί ή κανά ρακόμελο το βράδυ… Τέλοσπάντων!!! Καλό σας βράδυ!!!

ΥΓ: Η φωτογραφία είναι, δυστυχώς, πολύ ρεαλιστική.. 🙂
ΥΓ1,5: Ποιος πιστεύει πως η Ματούλα που έλεγα σε προηγούμενο ποστ (με παράλληλη παράθεση φωτογραφίας) είναι πραγματικό πρόσωπο στη ζωή μου; Θέλω ειλικρινή απάντηση!
ΥΓ2: Γαμώ τη σχολή γαμώ!!!
ΥΓ3: Φαντάσου να μην είχα και καλή διάθεση!!!! Χαχα!! Καλή σας νύχτα!

13 thoughts on “Turn off the f*****g computer!

  1. μ’ αρέσει που εμ φτιάχνεις στο μυαλό σου τη σούπερ τρελή φαντασίωση που όλα θα είναι τέλεια και ονειρικά, εμ σε πιάνει και βάζεις μέσα και το ρεαλιστικό στοιχείο, εδώ θα είσαι με τη Μαριμάρ στην Ισπανία και θα μιλάς σαν ντόπιος και και και ..και σκέφτεσαι ότι θα αγχώνεσαι και γι’ αυτό θα ξυπνάς πρωί; χα! αλλά το κάνω κι εγώ αυτό γιατί αυτή η πραγματική λεπτομέρεια παρασέρνει και τις άλλες στον κοσμο του πραγματικού..
    όταν λες ότι θα πέφτουν στα γόνατα οι θυληκές αιθέριες υπάρξεις, εγώ ένα πράγμα και μόνο βάζω στο νου μου: ότι θα θυμούνται ότι πρέπει να σφουγγαρίσουν! :Ρ
    υγ 1.:βρήκα πώς δεν θα μπαίνεις στο μπλογκ μου, σπεύδω να το εφαρμόσω!!!

    φιλιαααααα καλή συνέχεια στις μεταφράσεις σου 🙂

    και επισης ανησυχώ για τα κτίριά σου, τους βλέπω να ξεπαγιάζουν τους κατοίκους τους 😉

  2. Ρε deadend mind, μία κουβέντα είπαμε δεν την εννοούσαμε όμως!!! Δε χρειάζεται να με κάνεις μπλοκ (εκτός αν το θέλεις βέβαια).. Ναι όταν κάνω φαντασιώσεις ο παράγοντας «πραγματικότητα» είναι εκεί για να με κρατάει σε γήινα επίπεδα.. Ευχαριστώ για τις μεταφράσεις! Τα μισά μου έμειναν, μια χαρά, σε κανά 2ωρο τα έχω βγάλει.. Πρόσεχε τα λόγια σου για τις μηχανολογικές μου επιδόσεις!!!! 😉 Αυτό που βάζεις στο νου σου ..δεν είναι αυτό που περίμενα.. Περίεργη είσαι βρε αδερφάκι μου!!! 😉 Τέλος, αν μπορέσεις, απάντησέ μου στο ΥΓ1,5, κάνω ένα γκάλοπ και θέλω να ξέρω (πρόκειται για τη φωτογραφία στο ποστ «Γράμμα Νο1»))..!!! Καλό σου βράδυ!!!

  3. λοιπόν πιστεύω ότι η ματούλα είναι υπαρκτό πρόσωπο, πραγματικό στη ζωή σου, και ότι η φωτογραφία ειναι πραγματική φωτογραφία, αλλα όχι της υπαρκτής ματούλας!

    ..καλού κακού πάντως στις ταμπελίτσες που λενε «πωλείται» στα κτίριά σου ας γράφουν δίπλα «με κάθε διαμέρισμα δώρο ένα ζευγάρι γάντια» :ΡΡ

  4. xaxa thogias γλυκό μου καλό μήνα πρώτα απ’όλα! Εδώ να τονίσω (εκτός του λογοτεχνικού ταλέντου) σε βλέπω με καριέραστο hollywood γλυκό μου. εύκολα ! Το ‘χεις το ένα κάτι με τα σενάρια (για καλό το λέω ε ) χαχα. Ε όσο για τη φωτό και τη ματούλα , αλλού η φωτό αλλού η ματούλα, συμφωνώ με deadend mind .
    Ιταλία και Ισπανία μπορείς να με πάρεις μαζί παρακαλώ; Αχχχχχχ τι μου θυμίσες . Άντε πάω να ονειρευτώ πως τα χρόνια γυρίζουν πίσω πφφτ πια τι άλλο να κάνω.
    Φιλιά γλυκέ μου φιλιά πολλά όνειρα και καληνύχτες

  5. Εντάξει, οκ.. Επειδή σε βρίσκω αξιόπιστη θα αρκεστώ μόνο στην εντύπωση που έδωσα σε εσένα!! 😉 Η Ματούλα είναι πραγματικό πρόσωπο στη ζωή μου, δεν είναι συμφοιτήτρια όμως, και εννοείται πως δεν είναι το κοριτσάκι στη φωτογραφία (και δεν ξύπνησα με αυτήν δίπλα μου…)!!! 😉 Απλώς φοβόμουν μήπως μερικές φορές αυτά που λέω είναι παρεξηγίσιμα.. Την πρότασή σου θα την σκεφτώ καλά (για τα διαμερίσματα), μιας και τώρα ως άπειρος μηχανικός δεν έχω πίστη στον εαυτό μου!!! Αλλά αν είχα, θα έλεγα κάτι για να σε θαμπώσω, να το ξέρεις!!! 😉 Καλό σου βράδυ deadend mind, και σ’ έυχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου για το κλίμα που φέρνεις με τα σχόλιά σου!

  6. Ilivetoloveme, μαζί γράφαμε ρε;;; Απιστεύταμπλ!!! Ε, αφού το λες με την καλή έννοια σε ευχαριστώ!!! 😉 Κοίτα, δεσμεύομαι από τώρα πως αν πάω έχω χώρο για φιλοξενία πάντως!!! Όλοι οι καλοί χωράμε!!! Και κάτι τελευταίο: Τα ταξίδια δεν είναι δώρο που έρχεται με τα νιάτα (αν και δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζεις τον εαυτό σου απ’ έξω..) όπως θα ξέρεις, οπότε ποτέ δεν είναι αργά να τα ξαναζήσεις (αν και ξαναλέω πως για ΄σένα αυτή η φράση θα έπρεπε να ειπωθεί σε πολλά χρόνια ακόμη.. Άκου ποτέ δεν είναι αργά!!!).. Καλή σου νύχτα, κι ανταποδίδω στα φιλιά εννοείται!!! 🙂

  7. Καλημέρααα , ε δεν το είπα για τα χρόνια 😛 αλλά για τις συγκυρίες , αφού ακόμη είμαι μικρούλα ε; χαχα Να ‘σαι καλά γλυκό μου, να περάσεις μια καταπληκτική μέρα! Γεμάτη με καλά πράγματα. Πάω για πρωινό καφεδάκι χαχα τι να κάνω , οι περιστάσεις το καλούν! ( τραβάτε με κι ας κλαίω γιου νόου) Φιλιά πολλά !

  8. @Ιlivetoloveme, ωραίος ο πρωινός καφές, αν και σπάνια τον πίνω τόόόσο πρωινό… Καλή συνέχεια στη μέρα σου!!

    @3πάρτυ_τη_μέρα, αυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ αλλά δεν το λέω δυνατά!!! Πάντα με ακούει ένας ρεαλιστής και με ισοπεδώνει!!! 😉 Τα σχόλιά σου γενικά είναι πολύ στα μέτρα μου, το ξέρεις;;; Καλό μήνα να έχεις!!! 🙂

  9. Η αλήθεια είναι ότι με το ίντερνετ έχω πάρει φωτιά!!! Και όχι μαλακίες, το ένα ποστ καλύτερο από το άλλο μιλάμε!!!! Χαχα!!! Πολύ πλακατζής (όπως πάντα) είμαι..Σγκρουντ..! Όσο για τη φωτογραφία, μην το ξεχάσεις, πάρε την!!! Και ο κοντός (ο μόνος που έχει πρόσβαση στο μπλογκ από τους φίλους μου) μόλις την είδε την πήρε την συγκεκριμένη (είναι όλα τα λεφτά, μα το Θεό!!)!! Σ’ ευχαριστώ όπως και να ‘χει!!! 🙂 Καλό σου απόγευμα!!!

  10. Δεν υπάρχει σωστός ή λάθος τρόπος να ονειρεύεται κανείς..(λεω)
    Αρκεί να ονειρεύεται(λεω εγω τώρα, οκ;) και μου αρέσει ο τρόπος που ονειρεύεσαι εσυ, είσαι σαν κι εμένα.Με το ενα πόδι στην πραγματικότητα.
    Εχω βγάλει ενα βαθυστόχαστο συμπερασμα για σένα, τώρα που στο είπα ξέρω οτι καίγεσαι να τ’ακούσεις, κοίτα να δείς λοιπόν.
    Πίνεις πολύ καφέ.
    Το θέμα του υπολογιστή στον οποίο κάθεσαι με τις ώρες δεν σχολιάζω διότι το δικό μου blog είναι μέσα στη λίστα αυτών που επισκέπτεσαι και πάντα χαίρομαι όταν περνάς. Παν μετρον άριστον βεβαίως…μην αμελείς τις υποχρεώσεις σου για να μην σε πνίξουν μετά 🙂
    Α, εγώ δεν πίστεψα ούτε στιγμή οτι η ματούλα δεν είναι αυτή η γυμνή στη φωτογραφία,θέλω να με πιστέψεις.. 😉

  11. Παν μέτρον άριστον, συμφωνώ, αλλά και το μέτρο υποκειμενικό είναι βρε παιδάκι μου!!! Γιατί να μην κάτσω 7 ώρες να χαζεύω μπλογκ, και μία ώρα πριν κοιμηθώ να ασχοληθώ όσο μπορώ με τη διπλωματική;; Πρέπει να ανακατανείμω το χρόνο μου!!! Ναι, η αλήθεια είναι ότι είσαι σ’αυτούς που επισκέπτομαι, γι’ αυτό λίγα τα λόγια σου αν θες να συνεχίσω!!! Χαχα!!! Πλακίτσα.. Τέλος, το ήξερα πως μόνο εσύ θα ήξερες τη σωστή απάντηση (άσε τι λένε οι άλλοι, οι 2 μας μιλάμε τώρα)! 😉 Καλό σου βράδυ σύννεφο!

Σχολιάστε