Χακί Χριστούγεννα

 

Την τελευταία φορά που πέρασα Χριστούγεννα μακρυά από το σπίτι μου ήταν πριν έξι χρόνια στη Μαδρίτη. Πως θα περάσουν τα Χριστούγεννα μέσα σε ένα ψυχρό αστόλιστο στρατόπεδο; Η καλύτερη περίοδος του χρόνου με βρίσκει να πρωτοκολλώ έγγραφα και παρόλο που οι κλήσεις και τα μηνύματα φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά, τελικά αυτό που καταφέρνουν είναι να σε αφήνουν ακόμα πιο μελαγχολικό από ότι σε βρήκαν, παρέα πάντα με τα πρωτόκολλά σου. Αλλά είναι παρηγορητικό να ξέρεις ότι το να πρωτοκολλάς είναι πολύ χρήσιμο και κανένας ντόπιος εποπ δε μπορεί να σε αντικαταστήσει για λίγες μέρες γιατί είναι πάρα πολύ δύσκολη δουλειά που μόνο εγώ μπορώ να κάνω. Σαρκασμός ήταν αυτό, στόκο. Πάλι καλά που συμπάσχουν κι άλλοι δέκα, και με χαβαλέ σβήνονται μέρες.

2 thoughts on “Χακί Χριστούγεννα

  1. Στις δύσκολες μέρες που περνάς εκεί, έχω να σου πω
    1. άκου αυτό, βοηθάει http://live24.gr/radio/difono
    2. φαντάσου με γαργαλιστικές λεπτομέρειες τα επόμενα, τα οποία σου εύχομαι να είναι κόκκινα της φωτιάς και του πάθους μαναράκι..

    (εκεί με το ‘στόκο’ πρέπει να μου βγήκε μελομακάρονο απ το ρουθούνι)

  2. Που να το ακούσω χρυσή μου το λάιβ ρέιδιο; Όπως και να ‘χει, η προσπάθειά σου εκτιμάται δεόντως. Είσαι επισήμως η καλύτερή μου φίλη!

Σχολιάστε