How to get Hired

hire me

Μετά από αλλεπάλληλες αποτυχημένες προσπάθειες, μετά από ένα χρόνο μπροστά από τον υπολογιστή προσπαθώντας να χτίσω ένα ελκυστικό κοινωνικό προφίλ το οποίο θα μαγνητίσει εταιρείες από όλον τον κόσμο, ένας υπέροχος (not!) χρόνος με μοναδική μου παρέα το LinkedIn, το Facebook, την ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ (να ‘ναι καλά) και πολυεθνικών εταιρειών, αλλά και υπερπροσπάθεια να μην παραιτηθώ της διαδικασίας και να γίνω αγρότης, βρήκα δουλειά. Ναι, είμαι πλέον εργαζόμενος, εμφανίζομαι στην εταιρεία και είμαι απολύτως απαραίτητος (εδώ ένα τεράστιο ΝΟΤ) στην εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης. Κοινωνικά δίκτυα, ιστοσελίδες εύρεσης εργασίας ακόμα και στις Μαλδίβες, άγνωστοι επικεφαλής ανθρώπινου δυναμικού και το gmail έγιναν οι καλύτεροί μου φίλοι. Βέβαια τώρα ούτε να τη φτύσω την παρέα που έφτιαξα που λέει ο λόγος, αλλά δυστυχώς έτσι ήταν.

Η περίοδος ανεργίας είναι από τις πιο τσάλεντζινγκ που πέρασα ποτέ. Συνειδητοποίησα ότι δεν προσαρμόζομαι εύκολα στις αλλαγές (αν και στο βιογραφικό μου είναι από τα πιο δυνατά μου στοιχεία), η ψυχολογία μου έπιασε πάτο χωρίς διακυμάνσεις, φίλοι και οικογένεια αναγκάστηκαν να προσαρμοστούν με την υπέροχη και μεθυστική κατάθλιψή μου. Απομονώθηκα αρκετά (αν και το επαγγελματικό μου προφίλ ήταν πάντα up-to-date) ενάντια στις συμβουλές όλων των συμβούλων εργασίας στον κόσμο και τα κατάφερα.

Προφανώς, ότι ισχύει για μένα ισχύει για όλους, οπότε δημοσιεύω αυτή τη συνταγή επιτυχίας για να βρείτε όλοι οι -δυστυχώς- άνεργοι δουλειά.  κατάθλιψη να γίνει η πρώτη σας επιλογή (μη χάσετε χρόνο ελπίζοντας σαν εμένα), κάντε υπομονή και όταν σας δουν σε μία συνέντευξη (την 23η) μέσα στα νεύρα (σε φάση «τί με φωνάξατε να έρθω για συνέντευξη; Αφού το ξέρουμε καλά ότι δε θα με προσλάβετε») θα νιώσουν ότι είστε πολύ κοντά, αλλά όχι ακόμα έτοιμοι για δουλειά. Μετά από το στάδιο του θυμού, θα έρθει η παραίτηση κι έτσι στην ευλογημένη τελευταία συνέντευξη, όταν θα απαντάτε βουρκωμένος στις ηλίθιες ερωτήσεις και δοκιμασίες που σας υποβάλλουν, τότε θα την πάρετε τη θέση!! Θα δουν ότι, ναι, φτάσατε στη σωστή ψυχολογική κατάσταση, ήσασταν τόσο καιρό άνεργος που αν σας προσλάβουν θα κάνετε τα πάντα για να αποδείξετε ότι προτιμάτε να ζήσετε εντός γραφείου.

Η ζωή μου εννοείται βελτιώθηκε άρδην. Η ψυχολογική μου κατάσταση είναι εξαιρετική και ο χρόνος μου.. ο χρόνος υπάρχει αν το θελήσεις. Στο τέλος του χρόνου θα έχω κάνει πολλά από τα ρεζολούσιονς, όπως το να βρω δουλειά. Για να τα βγάλω πέρα χρειάστηκε ένα ισχυρότατο περιβάλλον υποστήριξης, λίγη κορτιζόνη, και πολλές συνεντεύξεις που με έφτασαν στο σημείο να τα χρειαστώ όλα αυτά! Τρομερό;

Νέο ξεκίνημα λοιπόν, με δηλητηριώδη διάθεση για την σημερινή κατάσταση και ακόμα μεγαλύτερη διάθεση για αυτοσαρκασμό. Το χιούμορ σώζει.

2 thoughts on “How to get Hired

Σχολιάστε

