Νέο ξεκίνημα

f

Πάντα ήμουν αναβλητικός. Ενθουσιώδης και αναβλητικός. Ενθουσιώδης, αναβλητικός, και έχανα εύκολα το ενδιαφέρον μου. Έτσι, ενώ όλη μου η ύπαρξη ενθουσιάζεται με μία νέα ιδέα, την αναβάλλω γιατί θέλει κόπο η υλοποίησή της. Όταν τελικά το παίρνω απόφαση, όλη μου η ύπαρξη αφιερώνεται στην υλοποίηση. Κι όταν πια δω ότι μπορώ να το υλοποιήσω μια χαρά, και δεν υπάρχει πια καμία πρόκληση, τα παρατάω.

Αυτό το μπλογκ βέβαια δεν ήταν ένα από αυτά τα πράγματα. Το ξεκίνησα χωρίς να με ενθουσιάσει απαραίτητα, και σίγουρα χωρίς να αφιερώσω όλη μου την ύπαρξη. Ήταν, για αρκετό καιρό, ένας μοναδικός τρόπος έκφρασης κι έτσι ξέφευγε από το πλαίσιο της νέας ιδέας. Η αφορμή ήταν η φύση της σχέσης μου με την ζαργάνα, η οποία άλλαζε και από το φάσμα της φιλίας μπήκε στο φάσμα του αυτισμού του έρωτα. Τι καλύτερη αφορμή για να ξεκινήσεις ένα μπλογκ;

Τότε, το 2007, η κοινότητα του blogging ήταν ακόμα δυνατή. Κι ήταν αυτή η κοινότητα, που πυροδοτούσε παραπάνω κείμενα. Το 2008-2009 εξαφανίστηκαν όλοι, κι έτσι αναρωτήθηκα αν γράφω για τους άλλους ή για μένα. Σε κάθε περίπτωση, σταμάτησα να γράφω μιας και χάθηκε ένα από τα κίνητρα (η κοινότητα). Άρχισαν όλοι να γράφουν για επικαιρότητα ή συνταγές. Λες και δεν είχαν ζωή πια. Λες και το φαί και τα νέα της ημέρας καθορίζουν τη ζωή τους.

Οκ, εντάξει, την καθορίζουν. Το φαγητό είναι λαγνεία, το κατανοώ. Αλλά που πήγαν όλοι αυτοί που έγραφαν για τη ζωή τους; Τι τους συνέβη; Τα έλυσαν όλα; Βρήκαν τις απαντήσεις τους; Δεν έχουν άλλους προβληματισμούς; Και δεν τους συμβαίνει πια τίποτα άξιο αναφοράς; Ήταν το τέλος μίας εποχής λοιπόν.

Πέρασαν τα χρόνια κι εγώ εξακολούθησα να γράφω, ιδιωτικά πια. Έγραψα 5-6 κείμενα για κάποιους άλλους, που μπορείς να τα βρείς στο frapress. Δεν έχει σημασία βέβαια, μιας και εγώ για μένα σταμάτησα να γράφω δημοσίως.

Οπότε, μιας και η κοινότητα του blogging σταμάτησε, και σιγά σιγά ανεβαίνει η κοινότητα του Vlogging, αποφάσισα να κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Να μεταφερθώ στο youtube και να ξεδιπλώσω την τεράστια προσωπικότητά μου ΚΑΙ σε βίντεο. Η αφορμή;

Αυτή τη φορά η αφορμή είναι ένα παιδί. Το δικό μου παιδί. Δεν έχει έρθει ακόμα. Κάποια μέρα θα έρθει όμως, θέλω να ελπίζω. Αλλά σε αυτό θα απευθύνομαι. Με χιούμορ και με λίγο συναίσθημα για να ανταποκριθεί ο μέσος θεατής, που την θέλει την κλάψα του.

Ποιος να το περίμενε, πριν 10 χρόνια ξεκίνησα αυτό το μπλογκ ως φοιτητής, καψούρης με την φίλη μου, και τώρα σκέφτομαι να ξεκινήσω ένα vlog για/προς το παιδί μου μαζί της (ας ελπίσουμε ότι θα είμαστε αρκετά τυχεροί για να το αποκτήσουμε). Πολύ περίεργο.

Αυτό εδώ το μπλογκ βέβαια, θα παραμείνει. Ακόμα και με ένα ποστ το χρόνο. Όταν τα κείμενά σου δεν τα διαβάζει κανείς, you might as well do that in public. Οπότε, δημοσίως πια, τα κείμενά μου θα τα διαβάζω μόνο εγώ!

One thought on “Νέο ξεκίνημα

  1. Όλο και κάποιος διαβάζει 🙂
    Έχεις δίκιο για την κοινότητα που σκόρπισε στα vlogs, στο fb, ή στην ανυπαρξία. Αλλά εγώ τουλάχιστον χαίρομαι πολύ όταν -μια στο τόσο- κάνω μια γύρα κι ανακαλύπτω ότι κάποιοι γράφουν ακόμα. Κι όλο λέω να γράψω κάτι, αλλά φαίνεται ότι είμαι πιο αναβλητική από σένα. 😛

    (Σε σχέση με τα τελευταία νέα, έχετε τις καλύτερες ευχές μου για γρήγορη ανάρρωση)..

Σχολιάστε

